#CIENFLUENCERS

Etiketak, estereotipoak eta zahartzaroa mundu digitalean

154
Egun geratzen dira
18
Emaile
5200€
11.063829787234
Helburua 47.000€

ZE MEZU HELARAZTEN DUTE HEDABIDEEK ZAHARTZAROAREN INGURUAN? NOLA IKUSTEN DITUGU ADINEKO PERTSONAK? ERAGITEN AL DUTE BEGIRADA HOIEK BERAIEN BIZITZETAN? HORRELA IMAJINATZEN DUZU ZURE BURUA ETORKIZUNEAN? 

Proiektu hau bi blokez osaturik dago, eta euskarri desberdinekin laguntzen dutenak honako hauek alderatzen eta alderatzen:

  • ZAHARTZEAREN BEGIRADEI BURUZKO SENSIBILIZAZIO-KANPAINAK

Belaunaldi desberdinen arteko elkarrizketen ikus-entzunezko bilduma bat sortuko da, zahartzeak zer esan nahi duen jakiteko, martxan dauden bizitzen aniztasuna ikusarazteko. Aurrez aurreko topaketak, askotariko gaiekin. Zer da zahartzaroari buruz sentitzen eta pentsatzen duguna? Bideoak oso sentsibilizazio-tresna eraginkorrak dira. Sare sozialen bidez ere zabalduko lirateke.

  • ZAHARTZEAREN ESTEREOTIPOAK AZTERTZEA SARE SOZIALETAN

Zahartzeari lotutako etiketak eta estereotipoak aztertzen dituen ikerketa bat egitean datza eta barauek sare sozialetan, komunikabide digitaletan eta literatura zientifikoan izan duten bilakaera.

Metasintesi kualitatibo bat egingo da sare sozialen, komunikabide digitalen eta literatura zientifikoaren berrikuspen sistematikotik abiatuta, azken hamarkadan zahartzearekin lotutako estereotipoen bilakaera deskribatzeko. Gehien erabiltzen diren sare sozialak, eragin handieneko komunikabide digitalak eta datu-base bibliografikoak kontsultatuko dira, hizkuntza naturalean eta hizkuntza kontrolatuan bilaketa-estrategia batekin. 2009-2019 aldian argitaratutako jatorrizko irudi, bideo, albiste, mezu, testu eta argitalpen zientifikoak aukeratuko dira, gaztelaniaz eta ingelesez.

 

Gu guztioi zuzenduta doan proiektu honek sentsibilizazio helburu bat du. Izan ere, guk guztiok parte hartzen dugu gizartean, eta bitarteko digitalak erabiltzen ditugu, sare sozialak... eta horien bidez informatzen gara. Baina benetan informatzen gara eta informatzen dugu pentsatzen dugun bezala? Edo terminoak eta estereotipoak erabiltzen ditugu? Eta, adineko pertsona batekin topo egitean, zer pentsatzen dugu hartaz? Gustu eta bizitza-proiektuekin bat egiten dugu adinetik haratago? Nola nahiko genuke gu ikustea adinean aurrera egiten dugunean? Nola nahi dugu gu tratatzea?

 

OSO MODU ERRAZEAN LAGUNDU DEZAKEZU:
 

Alarma egoera honek eta pandemia globalak, gure gizartean edadismoa dagoela argi eta garbi adierazten duten estereotipo eta jokamolde asko jarri ditu agerian.

 

Horregatik jartzen dugu martxan produktu solidario baten salmenta, ematen duenez denbora batez gure lagun izango dena... eta gure ongizateagatik da: maskarila homologatu eta berrerabilgarriak. Maskarilak salduta lortzen ditugun etekin guztiak ekimen honetarako izango dira. Bi bide dituzu: gure online dendaren bidez, edo ekimen honi zuzenean dohaintza bat eginez web bidez. 10 €-ko emate bakoitzeko, maskarila bat emango dizugu.

 

Denon artean lortuko dugu! Lagundu zabaltzen!

 

Proiektuaren egoera: Abian

Zer irudi proiektatzen dugu edo daukagu zahartzeari buruz? Estereotipoetan erortzen al gara? Lagundu aztertzen eta emaitzak denen eskura jartzen.

Interesgarria izan daitekeen beste proiektu batzuk

IZA

Oztoporik gabeko terapia: plis plas, uretara!

Aniztasun funtzionala duten pertsonengan kirolak eta urak dituen onurak eta gizartean integrazioak proiektu honen ardatz nagusiak dira.

Ekimen honen helburua IZAn bizi diren pertsonk, aniztasun funtzionala dutenak, hidrozinesiterapiaren onurak eduki ahal izatea da.

5000€
100
Helburua: 5.000 €

centros de Matia Fundazioa

COVID GARAIKO BIZIPENAK, ELKARBANATUKO DITUGU?

Birusak eta pandemiak sentimendu asko uzten dizkigu. Adierazi egingo ditugu eta edizio digital bat geratuko zaigu guztien historiarako

5640€
43.162164230504
Helburua: 13.067 €